: درباره این دوره 
در مفاهیم جدید ، مشتری به چه کسی میگویند؟ انتظارات مشتریان در دوران جدید چه میتواند باشد؟ مولفه های جدید جذب مشتری کدامند؟
.
همه ما هر ساله هزینه های زیادی برای بروز شدن و آموزشهای تخصصی متقبل میشویم تا به مشتریان خود این نوید را بدهیم که کارهای جدید و کیفی را فرا گرفته ایم برای شما. اما واقعا این مشتری کجاست؟
چرا مشکل اساسی اغلب سالنهای ما ، کمبود یا حتی نبود مشتری می باشد؟ پس این مشتری کجا هزینه های زیبایی را صرف مینماید؟
پاسخ به این سوال و دهها سوال دیگر و آموزش تکنیکهای جذب و رفتاری با مشتری در کارگاه روز سه شنبه هشتم مهرماه.