خودفروشی

خودفروشی

نظر سنجی مربوط به خرید مصرف کنندگان نشان می دهد که 71% از مشتریان ، دوست داشتن فروشنده و اعتماد و باور به او را به عنوان اولین دلیل خرید ذکر می کنند . به بیانی دیگر ، از هر 10 خریدار ، هفت نفر خریدار فروشنده اند تا محصولی که او می فروشد. 

این آمار تکبیف را کاملا روشن می کند . باید نوع نگرش ، گفتار و ارتباط خود را بهتر کنید . معلومات تان را از آنچه می فروشید یا خدماتی که ارایه می کنید بالا ببرید و مهارت های فروشندگی تان را تقویت کنید . و خلاصه باید نگرشی بی مانند در خودتان ایجاد کنید که متعهد به احترام ، مردم داری ، صداقت و یکرنگی باشید و گرنه در خیل میان مایه ها در دنیای فروش قرار خواهید گرفت . یا دست کمس از انخا نخواهید داشت .

شما نباید به اوضاع اقتصادی ، و اینکه در چه روزهایی از سال بسر می بریم یا حتی نوع محصوا یا خدماتی که می فروشید تکیه کنید .

خبر خوب این است که اگر در پی فروشی لذت بخش تر و پر سود تر هستید باید هر روز در آینه به خودتان خیره شوید که معنایش این است که کلید موفقیت در این حرفه در اختیار خودتان است. 

وقتی مشتری خریدار شخصیت ، شایستگی ، مردم داری و بی شیله پیله گی و سادگی فروشنده می شود دیگر فروختن کار آنچنان سختی نخواهد بود . 

 

حتی در روشهای پیشرفته امروزی برای خرید محصول یا خدمات که شامل همه جور خریدی می شود ( از خرید آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری به فروشنده گرفته تا ارسال داده های مالی خود به یک کارگزار آنلاین ، یافتن مناسب ترین وامها برای خرید خانه و معامله ی ماشین ) باز هم بیشتر مردم هنوز ترجیح می دهند تا با یک انسان زنده و حاضر تعامل کنند که البته برای این کار ساخته شده است. این موضوع بویژه در مواقعی که مشتری قصد خریدی حسی مانند خرید خودرو ، حواهرات و ... را دارد یا می خواهد محصول خاصی بخرد که نیازمند خدمات پس از فروش است مانند بیمه ، سزمایه گذاری یا رفتن به تعطیلاتی رمانتیک ، خود را بیشتر نشان می دهد. 

کلیه حقوق برای مدرسه کسب و کار توما محفوظ است | طراحی و پیاده سازی :مهیانت شمال